شرکت حسابداری دقیق پرداز خبره جنوب

taj
aparatfacebooktwiterinstagramtelegramwhatsup
شنبه یازدهم بهمن ۹۹
(0)
(0)
شرکت حسابداری دقیق پرداز خبره جنوب

قابل توجه مشتریان عزیزوگرامی :

 

افزایش بی رویه قیمت ها به خصوص مواد اولیه، ماشین آلات، دستمزدها، وهمچنین کمبود نقدینگی و پرداخت نشدن به موقع مطالبات از جمله صورت وضعیت ها وتعدیل ها، بروز مشکلات متعددی را برای پیمانکاران ، تولید کنندگان وصاحبان مشاغل شده است . 

خیلی از شرکت ها به علت بی تجربه گی و عدم آگاهی از قوانین و مقررات مالیاتی ، ارزش افزوده ، بیمه ایی و اداره کار ،هزینه های سنگینی بر آنها تحمیل شده است .بطوریکه در حال حاضر بسیاری از پروژه ها وخطوط تولید در آستانه توقف قرار گرفته و شرکت های مجری با مشکلاتی مواجه می شوند.

هدف اصلی شرکت حسابداری دقیق پرداز خبره جنوب ،ارائه خدمات اثربخش به مشتریان با هزینه مناسب ،در زمان مناسب و رفع مشکلات مدیران صنایع وخدمات می باشد .ازدید مارضایت وموفقیت مشتریان ضامن موفقیت و توسعه ماست .

 

 افزایش بی رویه قیمت­ ها به­ خصوص مواداولیه،مصالح،ماشین آلات ،دستمزدهاوهمچنین کمبود نقدینگی وپرداخت نشدن به موقع مطالبات از جمله: صورت وضعیت­ هاوتعدیل­ ها ،بروز مشکلات متعددی رابرای پیمانکاران،تولیدکنندگان وصاحبان مشاغل موجب شده است .خیلی از شرکتها بعلت بی ­تجربه ­گی وعدم ­­آگاهی از قوانین ومقرارت مالیاتی ،ارزش افزوده ،  بیمه ایی،اداره­ کار، هزینه ­های سنگینی برآن­هاتحمیل شده است .بطوری­که درحال حاضر بسیاری ازپروژه­ ها وخطوط­ تولید درآستانه توقف قرارگرفته وشرکت ­های مجری با مشکلات بیشتری مواجه می شوند.هدف اصلی شرکت حسابداری دقیق پرداز خبره جنوب،  ارائه خدمات اثربخش به مشتریان با هزینه مناسب و در زمان مناسب  و رفع مشکلات مدیران صنایع و خدمات می باشد . از دید ما، رضایت و موفقیت مشتریان ضامن موفقیت و توسعه ماست.
شرکت حسابداری دقیق پرداز خبره جنوب
 لوح تقدیر
لوح تقدیر-مدیر اداره امور مالی و ذیحسابی
 لوح تقدیر
لوح تقدیر-سرپرست امور اداری
 لوح تقدیر
لوح تقدیر-مدیر امور مالی
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
menusearch
daghighpardazjonoub.ir